ای تمام فکرمن در روز و شب...
وبگاه بهارنارنج

♥بهارنارنج♥

♥تحمل نداره نباشی♥...♥دلی که تو تنها خدا شی♥

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً



 

ای تمــــام فکر من در روز و شب

 

ای همه هزیـــان من در سوز تب

 

ای نهــــان در پیکرم چون جان شده

 

همچو بوی گل به گل پنهــــان شده

 

آه ای بــــالاترین سوگند من

 

ای نهـــــان در گریه و لبخند من

 

ای به رگ هــــایم چنــــان خون گم شده

 

در میـــان دیده ام مردم شده

 

ای شکوه آسمـــــان در چشم تو

 

ای فدای ِ قحر و نـــــاز و خشم تو

 

ای بهشـــت دلکش ِ موعـــود من

 

خون گــــرم زندگی در پــــوی من

 

ای تمنــــای دل تنهــــای من

 

ای چراغ روشن شب هـــای من

 

جز تو کی دارم به جز تو گفتگـــو

 

ای به گوشت گوشـــواره آرزو

 

گر که یــــاران غـــافلند از یـــاد من

 

از دل دیوانــــه ی ِ نــــا شــــاد ِ من

 

عشق تو گر در دلم بـــــاشد چه غم

 

چون که تا روز قیــــامت بـــا توام

 

خلق می گویند که او گر یــــار ِ توست

 

مــــایه ِ غم از چه در اشعــــار توست

 

گر دل او بــــا دل ِ تنگت یکیست

 

نــــاله هــــای حســــرتت پس چیست چیست

 

آه من دیوانـــــه ام دیوانه ام

 

جز تو از خلق جهان بیگــــانـــه ام

 

 دوستت دارم تو می خــــواهی مرا

 

بــــاز می ترسم نمی دانم چـــرا

 

وای اگر روزی فراموشــــم کنی

 

با غم هجران هم آغوشم کنی

 

وای اگر نامم بمیرد بر لبت

 

یــــا فرو بنشینــــد این ســــوز تبت

 

آه می ترسم شبی طوفـــــان شود

 

ســـــاحل امیـــد من ویــــران شود

 

گر ز دریــــا قطــره ای هم کم شود

 

مرغ دریــــا سینـــه اش پر غم شود

 

ای دلت دریـــــای پــــاک و روشنم

 

مرغ بــوطیمــــار ِ ای دریـــــا منم

 



نظرات شما عزیزان:

sajjad
ساعت10:27---4 مرداد 1393
لایک آبجی

pj
ساعت19:06---3 مرداد 1393
زیبا بود . ممنون .

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



════════ ೋღ♥ღೋ ════════








یا حسین-بهارنارنج